Κυριακή 25 Μαΐου 2008

Little sunday story

Ξυπνώ
με φως...
Φως πολύ !!!

Το στόρι μου
διάπλατα
τραβώ.
Στην ρολίνα
των λινών
των ληγμένων
λυγμών

αφήνομαι…






Σε κοιτώ.
Έχεις το βλέμμα της θάλασσας μου. Το ξέρεις;





Σε κοι-τώ κα-τά-μα-τα
και
γυμ-νώ-νο-μαι

α-πό τα πε-ριτ-τά
και βου-τώ
τις συλ-λα-βές
στη θά-λασ-σα
να ξα-να-βα-φτι-στούν
οι λέ-ξεις
.



Ο έρωτας

Η τέχνη





Ο έρωτας κι η τέχνη

Η τέχνη κι ο έρωτας

Ο έρωτας στην τέχνη

Η τέχνη στον έρωτα.






Εδώ στην ακροθαλασσιά σου
στροβιλίζομαι…περιστρέφομαι...
κι αφήνομαι...

στην φυγόκεντρο
να μετακινεί το κέντρο μου
ελεύθερα, ελεύθερο,ελεύθερη…




Κυριακή και Μάης και μαζί.


Ο ήλιος, το αλάτι, το νερό, το ιώδιο, τα φιλιά


Και ζηλεύει η σκιά
που δεν μπορεί κι αυτή
να έχει τη γεύση σου πάνω της.


8 σχόλια:

BOSKO είπε...

Ωραίο να απευθύνεσαι στη σκιά σου. Είναι το μόνο πράγμα που θα κουβαλάμε μια ζωή, εκτός και αν...βρυκολακιάσουμε! Παλιότερα κόλλαγα με τη σκιά μου, τη χάζευα βλέποντας παράλληλα προεκτάσεις και παραμορφώσεις του εαυτού μου. Δυστυχώς δε μπορεί να σε κρύψει η σκιά σου, έρχεται και φεύγει σαν παιχνίδι του φωτός με το χρόνο. Κι είναι η μόνη, επίσης, που δε γερνάει ποτέ, δεν αλλοιώνεται μορφολογικά. Απλά μας ακολουθεί στο βιολογικό θάνατο...

Ισμήνη Μπονάτσου/ Ismini Bonatsou είπε...

A…. Ο έρωτας και η τέχνη!!! και το πιο σημαντικό ο έρωτας για την τέχνη!!!! (και της ζωής ακόμα!)
ο Beuys το ήξερε αυτό! Μ αρέσει π ο λ ύ αυτή η φωτογραφία!!! Στο έχω πει!

Surrealist είπε...

Είσαι σούπερ...!!!!
Σε μετάφραση κατέχεις εικόνα, λόγο... σύνολο της τέχνης... Να είσαι καλά!

naya είπε...

Μου αρεσουν οι ζηλιαρες σκιες..απαιτουν..ισως επειδη ξερουν οτι κανενας δεν θα τις παρει στα σοβαρα..ισως κ οχι..
φιλι-καληνυχτας..

maira είπε...

@bosko
Ρίχνουμε και κανένα καβγαδάκι μαζί της.
Ξέρεις πως είναι...με τις ΠΙΟ κοντινές και μακρόχρονες σχέσεις.

Η σκιά μας...
Την κουβαλάμε, όπως λες
Κι ώρες ώρες μας κουβαλάει.
Πόσες φορές δεν την έχουμε δει
να λυγίζει από το βάρος μας, την άμοιρη.
Πιστή κι εξαρτημένη
σέρνεται δίχως αίμα και ανάσα κοντά μας...για λίγες στιγμές ανάτασης.
Θυμάσαι εκείνη τη δύση που την βλέπαμε να τεντώνεται, να μακραίνει ...και να ξεπερνά το ανάστημά μας;

maira είπε...

@ισμήνη μπονάτσου

Ο έ ρ ω τ α ς... η εκκίνηση!

Και η ζωή να υπερέχει της τέχνης,
κατέληξα!!!

Μ αρέσει αυτός ο πίνακας του Beuys..
Μ αρέσει η κατάληξή του!!!
[Freiheit (ε λ ε υ θ ε ρ ί α )]

Τον ερωτεύτηκα!!!
Η εκκίνηση….

Μου άρεσε πολύ που μοιραστήκαμε αυτή τη στιγμή μαζί, κι ας μην φαίνεται στη φωτό !!! Στο έχω πει

maira είπε...

@ surrealist

Η μετάφρασή σου με κάνει να θέλω να γίνω εφάμιλλη της.
Θέλω..!
Ίσως τότε καταφέρω και μπορέσω να κατέχω...τον λόγο και την εικόνα του συν-όλου της ζωής.

Σε ευχαριστώ φίλη μου.

maira είπε...

@Νaya

Μ αρέσεις... !!
Αν κάποιος δικαιούται να ζηλεύει, τότε μόνο η σκιά. Ανυπόστατη καθώς είναι…

Φιλί- καλημέρας